Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на маркучите за картерните газове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Малко изкопах темата от дъното но все пак какъв е извода? По-скоро полезно ли е за работата на двигателя махането на маркучите или по-скоро вредно и как точно да процедираме при премахването за да не навредим на двигателя?
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #32
      Можеш да навредиш ако ги запушиш, на двг не мисля че се наврежда, кофти е ако не затапиш хубаво изхода от вх колектори.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Можеш да навредиш ако ги запушиш, на двг не мисля че се наврежда, кофти е ако не затапиш хубаво изхода от вх колектори.....
        Ти затапил ли си го? При мен затапен не може да работи добре. Пропадат оборотите.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Грубо, брутално, и не особенно красиво е затапен.......затапен е и задния извод от капака на клапаните, само от страничния отива маркуч под колата.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
            А защо е необходим маркуча преди дросела?
            Защото когато е затворен дросела вакума е много малък преди дросела а налягането от маркуча на отдушника по голямо и няма да влизат в двигателя ами ще ходят към филтъра картерните газове. Затова при ниските обороти (затворен дросел) влизането става след дросела защото вакума е по голям. От там и отвора след дросела е по малък. Клапанчето за което говорите се слага защото когато е на ниските обороти (дросела е затворен) ще се получи голям вакум и ако няма клапан ще почне да краде въздух през маркуча за каретерните газове който е преди дросела. Въздуха ще навлезе през него > двигателя > и през другият маркуч в колектора и обърква работата......................... Не дейте да променяте неща които не са ви ясни как работят и защо са там.

            Comment


            • #36
              При мен там където е филтърчето на първата снимка и аз съм сложил филтър, така че второто мога спокойно да го запуша без да имам угризения на съвестта, нали?
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
              BMW 328i

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                При мен там където е филтърчето на първата снимка и аз съм сложил филтър, така че второто мога спокойно да го запуша без да имам угризения на съвестта, нали?
                Мда, но ще ти фаняри на газове в купето, ако ти се играе затапи страничния, а тоя дето отива назад през него пусни един маркуч дето да отива отдолу под купето.......става бомба....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Ники на теб не почна ли да ти харчи масло? На мен почна да ми го харчи като сложих кетчъра и го разкарах и си върнах системата оригинално. Плюс това в кетчъра нямаше и грам масло за 2 месеца каране... Иначе имаше ефект, но след 2 месеца маслото ми беше почти на минимума... много странно.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 13:49.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    2.5 ми е по тоя начин, двойката също ще я правя така, не пипа маслото.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Та последно да обобщим някаква промяна в поведението на колата?
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #41
                        Значи ако съм разбрал правилно се запушват всички входове по пътя на свежия въздух и единия от изходите на картерните газове, а другия се извежда някаде надоло или с филтърче.

                        Сърцата са по-капризни от умовете.

                        Comment


                        • #42
                          Като цяло при мен да, дросела е кристален независимо дали съм, или не съм го свалял 2-3-4-5 месеца, за мен е достатъчно че не вкарвам картерни газове в колекторите си, не очаквам колата да литне от тва, или да ми падне разхода с литър......

                          ---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

                          Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
                          Значи ако съм разбрал правилно се запушват всички входове по пътя на свежия въздух и единия от изходите на картерните газове, а другия се извежда някаде надоло или с филтърче.
                          Мда......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            Аз днес отварях капака на клапаните и установих че маркуча който влиза след дросела е пълен с мизерий, нещо сякаш се разлага и се е размекнал. Та въпроса ми е да го сменя с какъвто ми падне или да търся същия поради някаква особеност. Другия който влиза преди дросела си е наред.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #44
                              Обикновено тези маркучи се разлагат от маслото колкот и да са маслоустойчиви. Смени го с такъв на семперинт за масло - SEMPERIT DIN12
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Като цяло при мен да, дросела е кристален независимо дали съм, или не съм го свалял 2-3-4-5 месеца, за мен е достатъчно че не вкарвам картерни газове в колекторите си, не очаквам колата да литне от тва, или да ми падне разхода с литър......

                                ---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:43 ----------


                                Мда......
                                На мен ми е ясно , че колата не може да литне от това, въпроса ми беше насочен дали има осезаема промяна.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X